Call To Action (CTA) przypomina grę planszową online, która łączy Twoją firmę z odwiedzającymi jej witrynę. Wezwanie do działania (CTA) to interaktywna koncepcja witryny Twojej firmy, podobna do gry online. Odwiedzający klika różne przyciski z tekstem w Twojej witrynie i otrzymuje coś za swój wysiłek. Zwykle umieszczane gdzieś w treści strony internetowej, bloga lub wiadomości e-mail wezwanie do działania prowokuje natychmiastową reakcję czytelnika. Przycisk lub link tekstowy wydaje się zbyt dobry, by oprzeć się ciekawości odwiedzających.
CTA może prowadzić do formularza kontaktowego, demonstracji wideo, specjalnej oferty, firmowego bloga, pobrania pliku PDF lub czegoś innego. CTA wywołuje emocje. Zwroty takie jak oferta ograniczona czasowo lub nie przegap tej okazji są najlepszymi przykładami CTA.
Program do mailingu ułatwia proces wysyłania CTA
Wezwanie do działania powinno być centralnym elementem kampanii marketingowej Twojej firmy. Jeśli nie podjąłeś jeszcze kroków, aby uwzględnić strategię marketingową wezwania do działania, pomoże Ci w tym program do mailingu. To świetne narzędzie, które zwiększa rozpoznawalność produktu lub usługi oraz zwiększa przychody, jeśli zostanie użyte prawidłowo.
Bez względu na to, czy masz własny zespół marketingowy, czy outsourcing, powinieneś stale monitorować i optymalizować wezwania do działania w Twojej witrynie. Program do mailingu i wysyłanie CTA może być podstawą skutecznej strategii marketingowej.
Dlaczego wezwania do działania są ważne
Istnieją dwa kluczowe powody, dla których wezwania do działania są ważne:
-
Zachęcają one odwiedzających, potencjalnych klientów i istniejących klientów do zapoznania się z treścią, co skutkuje wysokimi współczynnikami konwersji. I to jest dobre dla Twojego biznesu.
-
Zwiększają współczynnik klikalności (CTR), identyfikując liczbę i pokazując, w które linki klikają użytkownicy. Wykorzystując program do mailingu zobaczysz, co działa, a co nie działa, jeśli chodzi o konwersję klientów.
Odwiedzający powinni przeglądać Twoją witrynę, chcąc zobaczyć, dokąd doprowadzi następne kliknięcie. Jeśli w pośpiechu wyświetlą Twoją stronę główną i klikną „X” w prawym górnym rogu, prawdopodobnie straciłeś ich na dobre.