Istnieje wiele różnych sposobów na reklamowanie swojego produktu lub firmy w Internecie, ale jeśli szukasz najskuteczniejszego sposobu, powinieneś rozważyć e-mail marketing.
E-mail marketing pozwoli Ci dotrzeć do dużej liczby osób, które są już zainteresowane Twoją ofertą. Przeczytaj poniższy artykuł, aby rozpocząć.Miej cele z odbiorcami. Zachęć swoich subskrybentów, aby zaprosili swoich znajomych do dołączenia do Twojej listy. Zawsze dołączaj link do subskrypcji w swoim e-mailu; miejmy nadzieję, że ludzie przekażą to swoim przyjaciołom, którzy mogą być zainteresowani tym, co masz do zaoferowania. Spowoduje to, że twoja baza wzrośnie organicznie.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Bardzo często ludzie przeglądają Internet za pomocą telefonów komórkowych zamiast korzystania z pełnowymiarowego komputera. Ponieważ tak jest, powinieneś zrobić to tak, aby szerokość każdego wysyłanego e-maila była łatwo widoczna na telefonie komórkowym. Powinieneś również upewnić się, że zrobiłeś to samo ze swoją stroną docelową.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać. Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo.
Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji.
Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Kolor jest ważny, nawet jeśli chodzi o pocztę e-mail! Twoje wiadomości e-mail powinny mieć spójny schemat kolorów, który jest zarówno profesjonalny, jak i łatwy do odczytania. Jest to szczególnie ważne, gdy zaczniesz projektować bardziej zaawansowane, bogate w HTML wiadomości. Jeśli nie masz pewności co do samodzielnego wyboru, małe wyszukiwanie w Internecie może wskazać Ci doskonałe schematy kolorów.Zastanów się, gdzie umieszczasz linki w swoich biuletynach marketingowych. Na przykład nie chcesz odciągać czytelników od swojego e-maila przed wysłaniem im wezwania do działania. Nie chcesz również umieszczać linków priorytetowych na końcu wiadomości e-mail, gdzie mogą zostać przeoczone.Spraw, aby wszystkie e-maile marketingowe były osobiste. Możesz zrobić znacznie więcej niż tylko używanie imienia i nazwiska odbiorcy w swojej wiadomości. Wykorzystaj każdą informację, którą przekazują Ci Twoi subskrybenci. Podziel swoją listę na mniejsze listy o wspólnych zainteresowaniach lub priorytetach i upewnij się, że przygotowujesz wiadomości dostosowane do ich potrzeb.Dobry biznesmen wie, kiedy zamknąć transakcję. Nie ma nic gorszego niż posiadanie wszystkich właściwych narzędzi poza zamknięciem transakcji w niewłaściwym czasie. Musisz wiedzieć, kiedy złożyć ofertę i musisz zasłużyć na prawo do złożenia tej oferty. Złożenie oferty w niewłaściwym czasie będzie miało negatywny wpływ na powodzenie Twojej kampanii e-mail marketingowej.Teraz, gdy dotarłeś do końca tego artykułu, jesteś gotowy do rozpoczęcia marketingu swojego produktu lub firmy przy użyciu sprawdzonych metod marketingu e-mailowego. Wykorzystaj to, czego się tutaj nauczyłeś i rozwiń to, aby z powodzeniem zbudować solidną listę idealnie ukierunkowanych klientów, a nie możesz nie odnieść sukcesu.