Istnieje wiele różnych sposobów na reklamowanie swojego produktu lub firmy w Internecie, ale jeśli szukasz najskuteczniejszego sposobu, powinieneś rozważyć e-mail marketing.

E-mail marketing pozwoli Ci dotrzeć do dużej liczby osób, które są już zainteresowane Twoją ofertą. Przeczytaj poniższy artykuł, aby rozpocząć.Miej cele z odbiorcami. Zachęć swoich subskrybentów, aby zaprosili swoich znajomych do dołączenia do Twojej listy. Zawsze dołączaj link do subskrypcji w swoim e-mailu; miejmy nadzieję, że ludzie przekażą to swoim przyjaciołom, którzy mogą być zainteresowani tym, co masz do zaoferowania. Spowoduje to, że twoja baza wzrośnie organicznie.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Bardzo często ludzie przeglądają Internet za pomocą telefonów komórkowych zamiast korzystania z pełnowymiarowego komputera. Ponieważ tak jest, powinieneś zrobić to tak, aby szerokość każdego wysyłanego e-maila była łatwo widoczna na telefonie komórkowym. Powinieneś również upewnić się, że zrobiłeś to samo ze swoją stroną docelową.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać. Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby uzyskać pomoc w marketingu e-mailowym

Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji.

Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Kolor jest ważny, nawet jeśli chodzi o pocztę e-mail! Twoje wiadomości e-mail powinny mieć spójny schemat kolorów, który jest zarówno profesjonalny, jak i łatwy do odczytania. Jest to szczególnie ważne, gdy zaczniesz projektować bardziej zaawansowane, bogate w HTML wiadomości. Jeśli nie masz pewności co do samodzielnego wyboru, małe wyszukiwanie w Internecie może wskazać Ci doskonałe schematy kolorów.Zastanów się, gdzie umieszczasz linki w swoich biuletynach marketingowych. Na przykład nie chcesz odciągać czytelników od swojego e-maila przed wysłaniem im wezwania do działania. Nie chcesz również umieszczać linków priorytetowych na końcu wiadomości e-mail, gdzie mogą zostać przeoczone.Spraw, aby wszystkie e-maile marketingowe były osobiste. Możesz zrobić znacznie więcej niż tylko używanie imienia i nazwiska odbiorcy w swojej wiadomości. Wykorzystaj każdą informację, którą przekazują Ci Twoi subskrybenci. Podziel swoją listę na mniejsze listy o wspólnych zainteresowaniach lub priorytetach i upewnij się, że przygotowujesz wiadomości dostosowane do ich potrzeb.Dobry biznesmen wie, kiedy zamknąć transakcję. Nie ma nic gorszego niż posiadanie wszystkich właściwych narzędzi poza zamknięciem transakcji w niewłaściwym czasie. Musisz wiedzieć, kiedy złożyć ofertę i musisz zasłużyć na prawo do złożenia tej oferty. Złożenie oferty w niewłaściwym czasie będzie miało negatywny wpływ na powodzenie Twojej kampanii e-mail marketingowej.Teraz, gdy dotarłeś do końca tego artykułu, jesteś gotowy do rozpoczęcia marketingu swojego produktu lub firmy przy użyciu sprawdzonych metod marketingu e-mailowego. Wykorzystaj to, czego się tutaj nauczyłeś i rozwiń to, aby z powodzeniem zbudować solidną listę idealnie ukierunkowanych klientów, a nie możesz nie odnieść sukcesu.