HOLLYWOOD i AMSTERDAM to najpopularniejsze litery reklamowe, które zna dosłownie cały świat. Pojawiają się one w filmach, reklamach i Internecie. Prawdopodobnie każdy, kto ma okazję wybrać się do tych miast, na pamiątkę robi zdjęcie z wielkimi literami, a później publikuje w sieci i zachęca tym samym do odwiedzenia tych miejsc swoich znajomych, chwali się rodzinie – tworzy marketing temu miastu.

Litery reklamowe – idealna forma promocji dla dużych i małych miejscowości

Litery reklamowe z powodzeniem mogą stanowić wizytówkę polskich miejscowości. Już wiele miast w Polsce zdecydowało się na tego typu reklamę. 

Jednak okazuje się, że ten nośnik reklamowy idealnie sprawdza się nie tylko w miastach, ale również na wsiach, które są często odwiedzane przez turystów. Idealnym przykładem tej inwestycji jest nadmorska wieś Rewal, gdzie niedawno pojawiły się litery reklamowe, które poruszyły wszystkie nadmorskie miejscowości. Połączenie kreatywności i odpowiedniej jakości wykonania pozwoliło uzyskać niesamowity efekt. 

Intrygujące litery, które świetnie wyglądają zarówno w dzień, jak i w nocy przyciągają rzesze osób. Mieszkańcy i turyści chętnie wykonują zdjęcia przy literach i upubliczniają je w sieci. W okresie urlopowym przy literach zawsze stało przynajmniej kilka osób, aby zrobić sobie zdjęcie. I tak wieść o danej miejscowości i znajdującej się w niej atrakcji rozchodzi się błyskawicznie. 

litery-reklamowe-to-dobry-marketing-graffico

Litery reklamowe to świetna promocja nie tylko dużych miast, ale też wsi. 

Potencjał liter reklamowych w internecie

Litery reklamowe to zdecydowanie marketing na miarę XXI wieku. W momencie, w którym litery opuszczają mury produkcji – zaczynają nowe życie. Jest to dobry moment, aby miasta przemyślały, w jaki sposób marketingowy można przedstawić litery. 

Przede wszystkim można ogłosić przeróżne konkursy na zdjęcie z literami reklamowymi, można przystrajać litery na różne okazje oraz wiele innych rzeczy. 

Najważniejsze dla życia liter reklamowych jest ich odpowiednia lokalizacja. Litery nie mogą być umieszczone na nieuczęszczanych uboczach, powinny być w centrum. Mieszkaniec bądź turysta nie powinien mieć problemu, aby je znaleźć, ale jednocześnie powinien mieć świadomość, że sam odszukał litery. 

Podświetlana atrakcja

Nie bez znaczenia pozostaje kwestia podświetlenia liter reklamowych. Zdecydowanie warto decydować się na podświetlenie z kilku ważnych powodów: 

– mieszkańcy i turyści uwielbiają wieczorne spacery, a podświetlane litery reklamowe nocą robią jeszcze większe wrażenie niż w ciągu dnia;

– Polska znajduje się w takiej sferze klimatycznej, w której przez większość czasu jest ciemno. Wskutek tego niepodświetlone litery nie będą widoczne;

– często podświetlane projekty wyglądają ładniej wizualnie. 

I na koniec jakość

Jakość materiałów, z jakich wykonywane są litery reklamowe, jest niezwykle ważna. One mają służyć przez wiele lat, a przy tym pięknie się prezentować. 

Należy szczególną uwagę zwrócić na materiały, jakie wykorzystuje producent oraz przeanalizować aktualne jakościowe trendy na rynku. Dobry przykład stanowi firma Graffico – reklamy do nieba, która wykonała tego typu projekty dla takich miast jak: Zielona Góra, Częstochowa, Słupsk, Augustów, Lubin.