Cóż, zdecydowałeś się zająć marketingiem mobilnym.
Dobrze dla ciebie! Jest jednak tak wiele informacji, że możesz nie mieć pojęcia, od czego zacząć. Nie martw się, znajdziesz tu wskazówki dotyczące marketingu mobilnego! Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci zacząć i zorganizować, abyś mógł zostać ekspertem od marketingu mobilnego.Dostosuj swoją witrynę do urządzeń mobilnych! Spójrz na swoją witrynę na urządzeniu mobilnym. Nie podoba ci się to, co widzisz? Większość nie robi tego, dopóki nie przeniesiesz swojej witryny na platformę przyjazną dla urządzeń mobilnych. Spójrz na swój system zarządzania treścią, aby sprawdzić, czy oferuje wtyczkę mobilną, lub porozmawiaj z lokalną agencją reklamy cyfrowej, aby stworzyć rozwiązanie dla Ciebie. Tak czy inaczej, ważne jest, aby Twoja witryna wyglądała profesjonalnie i atrakcyjnie na urządzeniach mobilnych!Upewnij się, że Twoje reklamy działają na wszystkich typach urządzeń mobilnych. Jeśli twoje programowanie jest dostępne tylko dla jednego typu, takiego jak Android, stracisz na całych populacjach potencjalnych klientów z innych platform. Korzystanie z programowania wieloplatformowego to najlepsza metoda na przyciągnięcie jak największej liczby klientów do Twojej firmy.Link do ciekawych stron internetowych. Jedną z fajnych rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić relacje z klientami, jest połączenie ich z witrynami, które Twoim zdaniem będą sprawiać przyjemność. Mogą to być posty na blogu, portale społecznościowe, loterie lub cokolwiek innego, co wybierzesz. Tylko upewnij się, że nie przesadzisz, spamując je.Daj innym znać, że oferujesz marketing mobilny w każdy możliwy sposób. Mówiąc o tym na swoim blogu, stronie internetowej i forach, poinformujesz klientów o programie i dostarczysz im informacji, których potrzebują, aby wziąć udział.
Korzystaj z sieci społecznościowych, aby przyciągnąć klientów, oferując specjalne oferty dostępne tylko za pośrednictwem programu mobilnego.Nigdy nie wysyłaj wiadomości do klientów bez powodu.
Szanuj uwagę klientów, dostarczając im zawsze przydatne treści podczas wysyłania wiadomości. Zdarzały się przypadki, że kampanie marketingowe przebiegały bardzo źle, gdy firmy nadużywały swoich przywilejów mobilnych wobec swoich klientów i wysyłały SMS-y, które nie zawierały żadnej treści. Nie jesteś przyjacielem swoich klientów. Kiedy się z nimi kontaktujesz, chcą wiedzieć o Twoich produktach.Upewnij się, że Twoja firma i marka są natychmiast rozpoznawalne od samego początku mobilnego przekazu marketingowego. Jeśli Twoi konsumenci będą musieli przeczytać cały tekst, aby dowiedzieć się, z jakiej firmy pochodzi, będą zirytowani i prawdopodobnie uznają to za podstępny chwyt marketingowy.Być może wiesz, że powinieneś używać marketingu mobilnego, aby przyciągnąć ludzi do swojej głównej witryny, ale powinieneś również używać swojej głównej witryny, aby zachęcić ludzi do marketingu mobilnego. Chodzi o to, aby zatrzymać klientów i utrzymywać z nimi kontakt, gdy korzystają z urządzeń mobilnych.Upewnij się, że rozumiesz, że witryna mobilna to nie tylko pomniejszona wersja Twojej firmy, ale w rzeczywistości wersja skrócona. Wielu marketerów mobilnych popełnia błąd, próbując zmniejszyć skalę całej swojej działalności i ostatecznie traci klientów. Nie musisz tutaj tworzyć dwóch oddzielnych firm.Powinieneś oferować jakiś rodzaj kuponu przynajmniej raz w tygodniu na jakiś rodzaj sprzedawanego produktu lub usługi, którą oferujesz. Niezależnie od tego, czy jest to bezpłatna aplikacja, e-book, 7-dniowy okres próbny na coś, czy nawet wyłączny dostęp do określonego obszaru witryny lub firmy, cotygodniowy prezent może zdziałać cuda.Po przeczytaniu tych wskazówek powinieneś poczuć się lepiej, jeśli chodzi o marketing mobilny. To było dużo do przemyślenia i przeczytania, ale przynajmniej powinieneś mieć pomysł, co robić i od czego zacząć marketing mobilny. Poza tym zawsze możesz wrócić do tej listy!