Audyty witryn internetowych są niezbędnym środkiem poprawy wydajności i widoczności witryny internetowej.

Audyty poprawiają pozycję w wyszukiwarce Google, jednocześnie zwiększając ruch w witrynie i jej wydajność. Audyt strony internetowej daje firmie wyjątkową szansę na rozwój w Internecie. Firma otrzymuje os specjalisty przeprowadzającego audyt raport podsumowując, który zawiera wszelkie wykryte rozbieżności. Zapewnia również najbardziej skuteczny sposób ich korygowania. Audyt SEO analizuje infrastrukturę techniczną witryny, elementy na stronie i podstawowe elementy poza stroną, aby zoptymalizować widoczność, użyteczność i konwersję w wyszukiwarkach. Audyt SEO musi być przeprowadzany regularnie, aby zapewnić długoterminowy sukces witryny czy sklepu. Audyty stron czy sklepu są ważnym, niezbędnym elementem utrzymania aktualności strategii SEO. Jeśli twoja witryna nie jest odpowiednio zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania, tracisz znaczną część ruchu w wyszukiwarkach, a także uwagę potencjalnych klientów, a tym samym masz zmniejszone zyski. Czego możemy oczekiwać po przeprowadzeniu audytu strony internetowej?

Wyszukiwarki, takie jak Google, Yahoo i Bing, stale aktualizują swoje algorytmy, aby zapewnić lepsze wyniki wyszukiwania.

Musisz zdawać sobie sprawę z tych zmian, aby móc odpowiednio dostosować zawartość swojej witryny. Popularne narzędzia dla webmasterów z Google i Bing ciągle się zmieniają, więc musisz upewnić się, że zachowujesz z nimi zgodność. Ważne jest, aby upewnić się, że witryna nie zawiera żadnych komunikatów o błędach ani niedziałających linków. Przeprowadzenie audytu ujawni te błędy, umożliwiając ich przekierowanie i odzyskanie utraconego ruchu. Tagi tytułów i metadane to pierwsza rzecz, którą odwiedzający przeczytają o firmie, gdy pojawisz się w wynikach wyszukiwania. Ważne jest, aby były one adekwatne do treści witryny, a wszelkie błędy wychwyci audyt stron i sklepów internetowych. Twoja witryna może zawierać nieaktualne treści. Ważne jest, aby nie tylko dostarczać wyszukiwarkom trafne, ale także świeże treści i dawać im powód do powrotu. Jeśli ludzie nie będą odwiedzać lub ponownie odwiedzać strony czy sklepu w ciągu kilku miesięcy, ponownie oceń zawartość lub pozbądź się jej.