Chyba każdy słyszał już klasyk, mówiący o tym, że “jeśli nie ma cię w internecie, to nie istniejesz…”. Dzisiejsi konsumenci coraz częściej korzystają z rozwiązań online, powoli odchodząc od tradycyjnych zakupów. Internauci szukają w internecie nie tylko produktów, ale i usług. Co więcej, ich wybór nie jest już całkiem przypadkowy. Kierują się opiniami i recenzjami innych użytkowników. Rozpoznawalność marki ma tutaj ogromne znaczenie. Kojarzone z reklam na portalach społecznościowych firmy mogą cieszyć się znacznie większym zainteresowaniem ze strony potencjalnych klientów…
- Dlaczego warto zainwestować w reklamę w sieci?
- Jak reklamować sklep internetowy?
- Jak reklamować stronę na Facebooku?
Dlaczego warto zainwestować w reklamę w sieci?
Reklama w internecie pozwala na dotarcie do znacznie większej grupy odbiorców. Co więcej, tradycyjna forma promowania usług i produktów w telewizji jest o wiele droższa, niż kampania w sieci. Prasa i radio dobrze sprawdzają się u grup, które rzadziej surfują po internecie, jak np. osoby starsze. Świetnie działają także w grupach lokalnych. Mimo to, wobec potędze internetu coraz bardziej ryzykowne jest stawianie tylko i wyłącznie na reklamę w tradycyjnych środkach przekazu.
Szczególnie powinni o tym pamiętać właściciele firm świadczących usługi z pogranicza nowych technologii i innowacji. Ich obecność w sieci podkreśli pozytywny wizerunek marki. Promocja w internecie wyjdzie na dobre także sprzedawcom, którzy mogą korzystać również z zagranicznych platform sprzedażowych. Te dają im możliwość zwiększania zysków…
Ci, którzy jeszcze nie wiedzą, jaki kierunek będzie dla nich najbardziej odpowiedni, powinni skorzystać z usług firm, takich jak https://keep-going.pl/.
Specjaliści z Keep Going Group pomogą w przygotowaniu odpowiedniego lejka sprzedażwoego, zaplanowaniu kompleksowej strategii internetowej, a także zrealizują usługi marketingowe za Ciebie! Oddaj promowanie swojego facebooka, prowadzenie instagramu, pozycjonowanie strony czy kampanie w Google ADS w dobre ręce!
Jak reklamować sklep internetowy?
Od tego, jak zareklamujemy sklep internetowy zależeć będzie jego późniejszy sukces. Przed przystąpieniem do promocji, warto zadać sobie pytanie, czego oczekujemy i jaka jest nasza grupa docelowa. Nie dla każdej branży idealnie sprawdzi się połączenie profilów na Facebooku, Instagramie, Pintereście… Reklamę dobrze rozpocząć od solidnej wizytówki, jaką jest strona internetowa. Następnie przejść do budowania bloga i fanpage’a na Facebooku i powoli tworzyć swoją zaufaną społeczność.
Jak reklamować stronę na Facebooku?
Chyba każdy, kto tworzy nowy fanpage w tym popularnym serwisie społecznościowym liczy na dużą liczbę lajków i obserwujących. Pamiętajmy jednak, że same lajki nie zawsze odzwierciedlają rzeczywisty sukces strony. Jeżeli zauważymy, że fani coraz częściej udostępniają nasze posty, oznacza to, że tworzony content jest wartościowy. A jak taki stworzyć? Jeżeli brakuje nam pomysłów i nie jesteśmy pewni, w którą stronę podążać, pamiętajmy, że czekają na nas wykwalifikowane agencje, które służą pomocą.
undefined