Oprogramowanie call center z inteligentnym voicebotem przynosi firmom wiele korzyści. Lepsza jakość obsługi klienta to większe wpływy do budżetu oraz zadowoleni klienci. Może już pora na outsourcing call center w Twojej firmie?

Systemy call center redukują wirtualne kolejki na infolinii

Zdarzyło Ci się choć raz czekać w niekończącej się wirtualnej kolejce, aby dodzwonić się do konsultanta obsługującego infolinię? Pamiętasz to zwiększające się uczucie irytacji, zniecierpliwienia, zdenerwowania wymieszanego z bezsilnością, które zazwyczaj doprowadza do naciśnięcia czerwonej słuchawki i rozłączenia się? W głowie pojawia się myśl „nigdy więcej”, a w internecie (o ile to możliwe) zaczyna się szukanie alternatywnych rozwiązań, zazwyczaj u konkurencji.

Jeżeli jesteś po drugiej stronie barykady, czyli prowadzisz biznes i chcesz przyciągać do siebie wciąż nowych klientów – nie dopuść do sytuacji jak ta opisana powyżej. Jak pokazują badania, potencjalny klient, któremu nie została zapewniona odpowiednia jakość obsługi klienta zazwyczaj nie wraca. A po drodze opowie o swoim rozczarowaniu kilku znajomym.

Wystarczy wdrożyć w dziale obsługi klienta oprogramowanie voicebot call center wykorzystujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny nowych technologii i sztucznej inteligencji. Bezbłędne rozpoznawanie mowy, pytań otwartych i zamkniętych oraz intencji rozmówcy pozwoli asystentowi głosowemu, którym jest voicebot na prowadzenie naturalnej konwersacji. 

Voice bot do zadań specjalnych

Odpowiednio kastomizowany voice bot dostępny o każdej porze dnia i nocy, pomoże klientom w całym procesie zakupowym oraz reklamacyjnym. W hotelu potwierdzi rezerwację, a w przychodni umówi termin wizyty u lekarza specjalisty. Na infolinii banku zaprezentuje dedykowaną ofertę. Będąc częścią działu finansowego zajmie się miękką windykacją, natomiast rekruterom pomoże odsiać niepasujące do stanowiska CV potencjalnych kandydatów. 

Systemy call center z syntezatorem mowy odbierają połączenie natychmiast, niwelują więc problem przeciążonej infolinii. Są w stanie przeprowadzić do 100 połączeń w ciągu minuty, gdy etatowemu konsultantowi udaje się porozmawiać z 1-2 osobami. Outsourcing call center także jest tańszy – znikają koszty związane z utrzymaniem i zatrudnianiem kolejnych konsultantów. 

Etatowi pracownicy, zamiast odpowiadać na wciąż powtarzające się pytania, zyskują natomiast czas na wykonywanie bardziej złożonych zadań. Ich poziom motywacji do pracy wzrasta, ponieważ pozbyli się najbardziej nudnych i żmudnych czynności.

Systemy call center tylko od najlepszych 

Wdrażając oprogramowanie call center na firmowej infolinii postaw na sprawdzonych dostawców. Da to pewność, że voicebot stworzony będzie w ciągu kilku dni przez specjalistów, którzy odpowiednio je spersonalizują i zabezpieczą. 

Outsourcing call center może wspomagać pracę konsultantów oraz innych działów w firmach. Może działać samodzielnie lub być uzupełniane przez chatbota, z którym można skontaktować się poprzez czat na firmowej stronie internetowej lub konta w mediach społecznościowych. Jedno jest pewne  – stawiając na nowoczesne technologie wykorzystujące sztuczną inteligencję i rozpoznawanie mowy budujesz swoją przewagę konkurencyjną, ale także tworzysz zespół zadowolonych z wykonywanej pracy pracowników oraz zyskujesz powracających klientów.