Papeteria firmowa to wizytówka każdej firmy. Oryginalne wizytówki, plakaty, ulotki – przyciągają uwagę klientów i zachęcają do skorzystania z usług danej firmy czy przedsiębiorstwa. Papeteria firmowa to także sposób na budowanie tożsamości marki. Stanowi także rodzaj codziennej komunikacji biznesowej. Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji niebanalną papeterią firmową? Oto nasze porady.
Papeteria firmowa to wizytówka każdej firmy. Oryginalne wizytówki, plakaty, ulotki – przyciągają uwagę klientów i zachęcają do skorzystania z usług danej firmy czy przedsiębiorstwa. Papeteria firmowa to także sposób na budowanie tożsamości marki. Stanowi także rodzaj codziennej komunikacji biznesowej. Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji niebanalną papeterią firmową? Oto nasze porady.
Papeteria firmowa – sposób na pozyskanie klientów
Pierwszy kontakt klienta z firmą odbywa się często za pomocą wizytówek, plakatów, ulotek lub strony internetowej. Warto, aby wszystkie te ścieżki były zaplanowane w podobny sposób. Firma powinna być całością, zupełnie tak jak odpowiednio dopasowana do niej papeteria firmowa. Zaprojektowanie idealnej papeterii jest często trudne. Warto te działania powierzyć profesjonalistom. Drukarnia internetowa Sottio to miejsce, w którym znajdziesz wszystko to, czego potrzebujesz – wizytówki, kalendarze, plakaty, ulotki czy zaproszenia. Możesz zamówić całą papeterię, która utrzymana w jednej stylistyce, odpowiednio dopasowana do profilu firmy, będzie stanowić idealną reprezentację twojej firmy na rynku. Do papeterii firmowej zaliczamy: papier firmowy, koperty z nadrukiem, teczki firmowe, bloczki/ notesy, wizytówki oraz kartki “z podziękowaniem” (with compliments).
Ważne, aby zadbać o spójny przekaz i pasującą do siebie stylistykę całej papeterii. Każdy szczegół jest ważny i powinniśmy go dobrze przemyśleć – kolorystyka logo, odpowiednie rozmieszczenie na poszczególnych wydrukach oraz nasycenie kolorystyki. Pierwszym materiałem firmowym, przeznaczonym do pierwszej komunikacji z klientem są wizytówki. Ważne więc, by były one dla niego atrakcyjne, zarówno treściowo, jak i graficznie. Warto zastanowić się, w jaki sposób wyróżnić firmę? Może być to interesujący projekt graficzny, niebanalne detale czy uszlachetnienia. Każdy sposób jest dobry, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Druk na kalce jest oryginalny i ciekawy. Odpowiednio dobrany papier czy technologia druku wpływają znacząco na projekt wizytówek i pozostałej papeterii firmowej.
Papeteria firmowa – odzwierciedlenie profilu firmy
Warto także zwrócić uwagę na dopasowanie papeterii firmowej do charakteru i profilu firmy. Pastelowe, jasne wizytówki świetnie sprawdzą się dla firm kosmetycznych, zakładów fryzjerskich czy gabinetów odnowy. Wizytówki utrzymane w ciemnych kolorach będą zaś stanowić idealną reprezentację np. stacji diagnostycznych pojazdów czy mechaników samochodowych. Twoja firma zajmuje się rękodziełem? Wybieraj wizytówki, które zaskoczą klienta i zachęcą do kontaktu z tobą. Pamiętaj – niech papeteria będzie oryginalna. Możesz wzorować się na innych, jednak grafika czy tekst skopiowany od konkurencji nie będzie dobrym pomysłem i skutecznie zniechęci potencjalnych klientów.
Druk na kalce – oryginalne rozwiązanie
Kalka techniczna to papier ozdobny, półprzezroczysty. To idealny sposób na niebanalne wydruki dla twojej firmy. Zaproszeni, ulotki czy plakaty wydrukowane na kalce będą ciekawym wyróżnikiem wśród powszechnej na rynku, często bardzo podobnej do siebie, papeterii firmowej. Kalka stanowi podstawę nieszablonowych i oryginalnych projektów, które z pewnością przyciągną wzrok klientów i zachęcą do kontaktu z firmą.
Wydrukowane na kalce zaproszenie na event, plakaty czy ulotki reprezentujące firmę to ciekawa forma jej promocji i sposób na pozyskanie większej liczby klientów.