Jeśli chcemy mieć firmową pocztę to byłoby dobrze wybrać Gmail, ponieważ jest to dla firmy coś wiarygodnego.

Wiele firm się na takie rozwiązanie decyduje, bo można wiele na tym zyskać. przede wszystkim wiemy, że to jest bezpieczna i pewna poczta, która zawsze działa. wiele osób zastanawia się nad tym czy to jest darmowe i czy każda firma może sobie takie konto otworzyć? Tak to jest darmowe, ale jeśli chcemy mieć dodatkowe funkcje to już trzeba będzie zapłacić. Dokładnie tak samo jest w przypadku zwykłej poczty, z której korzystają osoby prywatne. Jeśli chcemy mieć większą ochronę i bram spamu to wybieramy to, co płatne. W przypadku Gmail można liczyć na to, że będziemy mieć oryginalny adres mail. Może to być adres z rozszerzeniem tylko *.com. to daje nam możliwość zaistnienia i posiadania czegoś, czego nikt inny nie ma. Warto, zatem się zastanowić nad takim rozwiązaniem skoro niesie ze sobą tak bardzo dużo korzyści. Gmail wybiera większość osób, które mają zamiar prowadzić własny biznes, dlatego my nad takim rozwiązaniem również możemy się już dzisiaj zastanowić.

Co jeszcze można zyskać z kontem Gmail?

W firmowym koncie mailowy liczy się bardzo często dużo miejsca. To, dlatego jeśli płacimy to można go mieć nawet dwa razy więcej niż gdyby to porównać ze zwykłym kontem osobistym. Na pewno wszystko, co tylko jest nam potrzebne na takiej dużej powierzchni nam się zmieści. Nie mamy reklam, które tak bardzo dawną nam się we znaki oraz można liczyć na całodobową pomoc techniczną, co też ma bardzo duże znaczenie. Tych korzyści będziemy mieć jeszcze więcej, dlatego nie ma się, co dziwić, że tak wielu przedsiębiorców chce mieć to konto i zadaje sobie pytanie czy konto gmail dla firm jest darmowe , ale jak się okazuje można mieć je i za darmo i wersji płatnej. Trzeba się zastanowić nad tym, które rozwiązanie będzie dla nas najbardziej praktyczne i wtedy to sobie wybierzemy. Na pewno z takiego konta będziemy bardzo, ale to bardzo zadowoleni. Warto zacząć od konta darmowego i jeśli nam się spodoba dodamy sobie konto płatne.